divendres, 23 de novembre del 2012

Google trolea el mes de desembre [Sol.lucionat]

Ahir no vaig tindre més paciència i em vaig instal.lar l'Android 4.2 en el meu Galaxy Nexus.
Els primers minuts són magnífics, millor velocitat, noves opcions, augment de rendiment... però em diuen que hi han descobert un bug o errada en la que ha desaparegut el mes de desembre. El primer que faig és mirar el calendar, i veig que està, després faig un event en Google Plus i també... on pot faltar el mes? En l'aplicació de Contactes! Si fas un contacte nou i vols ficar la data del seu aniversari veureu que no està el mes de desembre.
Google ha admés l'errada al seu blog oficial i treurà la sol.lució a mode de parche, però la broma deu fer rodar caps...





Fa exàctament 5 minuts m'ha arribat via OTA l'actualització corregint aquestes errades i altres, ara si que si!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada